Primark - heaven or hell?

primark

Var på en kort weekend i London. Var första gången jag besökte shopping mekkat Primark som alla pratat så mycket om. Well, grejen med Primark. Antingen så älskar du det eller så hatar du stället. För mig föll det på - haters! Varför? Här är några argument:

- Kläderna föll mig inte alls i smaken. Följer de ens trenden? Hmm...

- Kvalitén var kanske inte den bästa. Nej precis!

- Utbudet är för stort och jag blir bara yr. Ja, för många avdelningar.

- Priserna var inte alls superbilliga. H&M i Sverige är ju lika bra liksom. Så varför gå hit?

-  Skulle köpa på tax free, men det gällde inte på barnkläder. Ähhh, what?

Fick med mig de två söta kläderna från Disney. Men de var inte alls überbilliga.

Men respekterar att detta är paradiset för vissa. Vi har alla olika smak.

Primark låg förresten på Oxford Street. Inte så svårt att hitta till.

Heaven- Rekommenderar ett besök hit om du gillar typ gina tricot, H&M, Lindex, osv.
Hell- Inte om du är mer märkesfreak och handlar på typ Zara, Topshop, M&Q, osv.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP