Bloggevent Mat med Loppi

LoppiEvent Food & Lifestyle

Förre helgen den 26 april hade Loppi ett event för oss matbloggare "Food & lifestyle". Jag cyklade fram till Birka Cruise loungen. Det var riktigt härligt väder och flera bloggare stod utanför och väntade på att klockan skulle slå elva. När den väl blev elva steg vi in, blev avprickade och sedan fotade. Strax därefter tog jag min plats för att lyssna på de olika talarna. Bland talarna fanns Oscar Jöback, som pratade lite om allt möjligt från sin dotter med Peter Jöback till att vardagsmotion är viktigt. Han nämnde att när han cyklade så lyssnade han på olika träningstal, då han samtidigt kunde lära sig något.
Efter de olika samtalen fick bloggarna gå runt och smaka på olika maträtter, bakverk och lära sig mer om de olika företagen som fanns på plats.

LoppiEvent Food & Lifestyle

Blev som sagt fotad vid ingången. Här i min nya skinnjacka från Jofama som jag älskar.

LoppiEvent Food & Lifestyle

Här är innehållet av allt vi fick prova på. I Elle tidningen hittade jag ett jättebra recept på en cheesecake som jag ska prova.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP