Tomatsoppa med fetaostkräm

testing

Gjorde en tomatsoppa av tomaterna som började bli för mogna.

Du steker helt enkelt lite lök. Tomaterna som du har skalat skinnet på, krossar du fint och steker lite i kastrullen. Sedan tillsätter du vatten och kokar ihop någon kvart. Mixa igenom soppan slät och tillsätt risonipasta och koka tills de är mjuka. Servera med fetaostkräm Haydari, som är fetaost blandat med yoghurt.

Har börjat en digital kvällskurs på Berghs. Så nu använder jag mig av fler digitala medium: facebook för de närmsta omkring mig, instagram för de ännu närmare omkring mig, twitter för att följa branschen och omvärlden, Linkedin för att följa branschfolk. Har skaffat mig snapchat men inte fattat hur det funkar ännu, jag har ju inga vänner hur får man till dem. Får fråga Tubi som är fena på det där. Sedan har jag skaffat mig appen Omni för att följa samlade nyheter men den vill inte öppnas. Sedan följer jag olika bloggar via bloglovin på mobilen. Tänkte att jag skulle kunna använda blogger och blogga smidigare via mobilen också men eftersom jag smart nog ändrat layouten på mina bilder för att det ska bli snyggare, så blir det något knas. Gaah! Det blir ett himla multitasking här numera. :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP