Hemkommen från långresa

stkilda

Har äntligen fått ordning på domänregistreringen till MezeHouse. Jag märkte att sidan stängts ner dagen jag kom hem och har sedan dess försökt få ordning på det. Kontaktade google och letade efter svar i forum. Och fick till slut ordning på det tack och lov. Har saknat er mina läsare :) Ber verkligen om ursäkt för avbrottet. Hoppas att ni hittar tillbaks.

Själv har jag precis kommit hem från en långresa i Australien (Melbourne) och Thailand (Ao Nang). Härligt värre ;) Där var det som på bilden Sol sol sol ;) I Australien fastnade jag för deras unika pålägg Vegemite ;) inte så gott men det är något unikt med den. Dessutom fanns det massor med goda bakelser i Australien. Fick med mig en WomansWeekly magasin med härliga recept som jag tänkte prova. Återkommer som sagt med nya recept och guider från resorna.

I dagarna har jag också blivit faster till underbaraste prinsessan Gizem. Nyfödda är så harmoniska och underbara. Att känna deras hud och andning ger en verkligen ro. Välkommen Söta!

Anonym –   – (4 februari 2013 19:18)  

Vad bra att du e tillbaka.blev faktiskt ledsen när sidan var stängt.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP