Grön balkong

Hej där läsare! Vi har fått rutin på vardagen och lär känna vår nye familjemedlem. Hon är jättesnäll och nyfiken. I vår balkong har vi odlat lite olika saker till köket. Det är så härligt att bara gå ut och plocka själv.
balkongodling2
Emin vattnar blommorna och växterna. På den här delen har vi persilja, sallad, basilika. På bakre balkongen har vi också ruccola och spenat.tomatTomaterna.balkongodlingPå den här sidan av balkongen har vi tre olika tomatplantor och i den avlånga lådan har vi jordgubbar och björnbär.

Birgitta Höglund  – (30 juli 2012 22:54)  

Grattis till nya Familjemedlemmen :)

Anonym –   – (10 augusti 2012 20:41)  

Vilken jättebra matblogg. Jag älskar turkisk mat. Min arbetskompis är från Turkiet, även hon blev jätte förtjust i Din blogg. Jag har själv en matblogg, titta gärna in.
matmorsann

Kram Ann

Yasemin  – (11 augusti 2012 16:53)  

Tack Ann Kul att höra vad är det för adress på din blogg?

Anonym –   – (11 augusti 2012 19:25)  

Hej igen, min blogg heter matmorsann med två n.
går att googla på, www.matmorsann.blogg.se.
På onsdag ska jag göra Dina pizzzor, mums,
Kram Ann

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP