Morotskaka med valnötter

morotskaka

Jag tror att januari månad blev morotskaka månaden för mig. Det började med att jag såg morotskaka på IKEA och blev sugen. Så när jag kom hem bakade jag en morotskaka. Tror du inte att det samma vecka bjöds på morotskaka på jobbet. Och veckan efter hos en vän och så fortsatte det tills jag blev helt mätt på morotskaka. :) Eller kan man bli trött på det? Och nu är det ju dags att inviga en och en annan god semla mums....

Jag följde mitt tidigare recept här men la också i valnötter och kortade gräddningstiden cirka 10 minuter. Den blev hög och saftig.

Anonym –   – (20 januari 2012 00:19)  

Asså Yasemin du e grym :)
jag blir hungrig av att läsa din blogg men det är värt d!

/ pinar m

Yasemin  – (20 januari 2012 07:58)  

Tack Pinarcim. Men inte skadar det om du äter lite. Du var jättevacker i din brudklänning. Grattis! ;)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP