Bloggpaus

Hej! Måste tyvärr säga att det inte finns tid att blogga just nu. Hoppas att ni kan hitta recept i arkivet.

Kram. Önskar er all glädje.

Eda O –   – (5 september 2011 14:42)  

Hej, vad tråkigt (för min del) att du har tagit bloggpaus. Din blogg och dina underbara recept har varit en stor hjälp för mig i köket.

Özletme kendini =)

Stor kram / Eda

Remsan  – (8 september 2011 22:01)  

Så synd. Jag som har väntat på att du skulle komma tillbaka. Hoppas allt är bra.

Yasemin  – (9 september 2011 22:15)  

Tack Emmy, ja lite sugen blir jag allt emellenåt. Då går jag in på de fina bloggar som finns, bland annat din. ;)

Jana –   – (17 september 2011 01:14)  

jag hoppas du har det bra och jag sitter har hemma medan mannen snarkar och kollar igenom dina underbara recept och vackra bilder:) inte tråkigt här inte:) kramar t dig /Jana tack för en mycket inspirerande blogg

Yasemin  – (17 september 2011 10:47)  

Tack Jana, vad roligt att du gillar min blogg. Jag gillar också att titta runt i bloggar och bara koppla av. Trevlig lördag. Kram ;) Yasemin

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP