Mat på Tre indier

Nu är det andra gången jag går ut och äter på en månad. Börjar genast känna mig yngre haha :) Jag var och besökte Tre Indier med en vän. Tror ni inte jag träffar på en annan vän där som satt med ägaren och bums så fick vi rabatt :) Fråga mig dock inte vad jag åt. Det fanns tusen olika rätter med olika kryddor och alla hette chicken tikka eller något :).

Portionerna var stora och det var rätt rymligt i lokalen här om man ska jämföra med Indian Garden på Hornstull. Inredningen kanske inte var det trendigaste, men det var inte så att det störde. Och eftersom jag älskar indiskt så var detta mycket gott. Rekommenderar verkligen ett besök. Hade inte kameran med mig så det blir ingen bild idag.

Remsan  – (8 april 2011 20:53)  

Indiskt är ju alltid gott. Det var ingen dålig meny de hade. Hur ska man kunna bestämma sig...

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP