Lammkotlett med bulgur

lamm

Jag har precis sett färdigt Svenska Mästerkocken. Den blir bara mer och mer spännande. Innan det var jag och simmade ett pass och kopplade sedan av i relaxpoolen. Imorgon står jogging på tur. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen nu.

Nästa vecka fyller jag år och planerar att äta ute. Har ni tips på någon bra restaurang i Stockholm? Jag är nyfiken på nyöppnade Caina. Men har ni tips tar jag gärna emot det. :)

Ibland fotar jag och har en massa bilder på datorn som jag glömmer att publicera och sedan glömmer jag bort hur jag har gjort dem. :) Men ni får se det som en inspirationsbild. Lägg lammkotletter i en folieark, krydda köttet med peppar och timjan, lägg över finhackade tomater, skivad lök och paprika. Laga i ugn och servera med bulgur.

Martina  – (17 mars 2011 14:38)  

Ja, det där problemet har jag också. Man tror att man ska komma ihåg hur man lagade maten men icke....

Oskar Ellerberg  – (30 oktober 2012 17:36)  

har du receptet på detta?

Mysig blogg :)

Yasemin  – (30 oktober 2012 18:57)  

Hej Oskar jag har skrivit en kort beskrivning hur jag gjort den här rätten, men har inget exakt mått med recept. Men googla på lammkottletler så hittar du säkert ngt. Sorry :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP