Bilstereo i Susannes kök

stereo

Vilket härligt väder det var i helgen. Var hemma hos min vännina Susanne i Hässelby strand och hon hade 100 meter till vattnet. Barnen lekte jättefint ihop och vi blev bjudna på fruktsallad med grädde samt kladdkaka. Sedan drack vi kaffe på altanen med sol på ansiktet, riktigt mysigt. Riktigt bra idé med fruktsallad, det snor jag till en annan gång. :) Om ni undrar vad jag har på bilden så är det Susannes hitech-ljudanläggning i köket. Hon har nämligen satt in en bilstereo i väggen och ljudet kommer från taket. En riktig lyx i köket, me like a lot! :)

I närheten av områrdet finnt Grimstaskogen och där ska Emin börja på Mulle. Han är riktigt energisk och förväntansfull på att gå runt i skogen. :) Söndagen blev det yoga för min del och så läste jag ut boken om "Victoria" och blev riktigt berörd. Läs den gärna för att få en bättre förståelse för monarkin. Bra skrivet Johan, som är fd. kollega till mig från Expressen.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP