Mysig inredningsbutik på Kungsan

rice2

greengate

rice

I helgen var jag i Kungsholmen och där finns en utav mina favoritbutiker Artiklar STHLM. Dem har inredningsprodukter i pastell från danska Green Gate, färgglad keramik från Rice och väldigt fina romantiska kläder i volang och ljusrosa. Med mig fick jag en pajform i rosa och en liten form i pastell grön. Jag ville egentligen ha mellanformen i rosa, men den var helt slut. Vet ni var de mer säljer Rice produkter i Stockholm? Jag visar upp mina formar när jag lagat något i dem senare. :)

Foodelicious.se  – (1 mars 2011 11:22)  

Danska Green Gate har väldigt bra grejer. Här i Malmö har vi också några bra inredningsbutiker med bl.a. produkter från Green Gate och Rice.

Mårtenssons kök  – (3 mars 2011 20:39)  

Vilka underbara färger, man blir ju sugen på våren ännu mer!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP