Smörgåstårta i repris...

smorgastarta2011

Vi hade med oss smörgåsårta till nyårsfesten. Här hittar ni receptet till den.

Har i flera dagar jobbat övertid på jobbet. Kommit hem ätit mat, lekt med killen, tittat på tv och somnat vid elva tiden. Även om jag sovit mina åtta timmar har jag inte kännt mig riktigt pigg. Är det det tråkiga januari vädret och hur kommer man över dessa dagar?

Min önskelista för att klara av januari
1 Gå på musikal med goda vänner;
Kanske Sugar (Oscarsteatern), Riktiga Män (Maxim teatern), Romeo&Julia (Göta Lejon), Leva Livet (Chinateatern) eller David Batras show på Rival?
2 Äta gourmetmat i trevligt sällskap på några av Gulddrake vinnarna.
3 Unna mig lyxbehandlingar; kanske ansiktsbehandling, massage, manikyr, färga håret hos Thea.
4 Jogga och simma.
5 Boka en weekendresa och ha något att se fram emot.
6 Testa nya maträtter och lägga upp på bloggen :)
7 Bara vara med familj och vänner
8 Läsa pocketböcker.
9 Sluta göra listor :)

Har ni bra tips på något mer man kan göra? ;)

Mårtenssons kök  – (20 januari 2011 19:29)  

Känner att det absolut måste bli smörgåstårta inom det närmsta, alldeles för länge sen nu.
Så mycket kul du har på din januarilista, man blir ju lite avundsjuk minst sagt...

Remsan  – (20 januari 2011 21:46)  

Ser ur som din önskelista kommer göra januari till en mycket trevlig månad :-)

mamma –   – (20 januari 2011 22:45)  

smörgåstårtan var jättegod och vi hade trevligt.
hoppas vi kan göra om det igen. puss

Yasemin  – (20 januari 2011 23:10)  

Haha ni trodde väl inte att jag skulle göra allt det där. Men drömma kan man alltid göra. :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP