Tack & Gott nytt år!

brommablocks


Vill passa på att tipsa om klätterstället i Bromma Blocks. Är ni och handlar där så passa på att ta upp era barn till övervåningen. Bredvid leksaksaffären finns ett klätterställ som Emin älskar.

En vän sms:ade mig idag när jag provade en tröja i butiken Massimo Dutti:s hytt. Hon berömde min blogg och sa att den även blivit hennes mammas favorit. Om du läser det här vännen, tack för att du förgyller min dag. Och vilken styrka att kunna säga detta. Jag hoppas att glädjen som du ger till andra kommer mångdubbelt tillbaka till dig. Du är en diamant!
Så inför det nya året tycker jag vi alla lovar att ge varandra mer beröm! Som "Stefan Einhorn" beskriver så fint i sin bok "Konsten att vara snäll". Vad förlorar vi egentligen på att göra goda gärningar?

Jag vill samtidigt passa på att tacka er andra som är här inne och kikar. Jag har svårt att förstå hur min blogg intresserar så många. Men samtidigt blir jag såklart glad och försöker jobba på så att den blir bättre. Lämna gärna en kommentar emellanåt, så blir jag ännu mera glad. :)
Det här blir förmodligen mitt sista inlägg för i år. Gott nytt år på er. Tack för det här året. Nästa år gör vi lika bra. Kram. :)

Cupcakesfluffan  – (31 december 2010 07:27)  

Vill bara önska dig ett härligt Gott Nytt År

Martina  – (31 december 2010 15:50)  

Önskar dig ett gott nytt år!

Veronica –   – (2 januari 2011 22:34)  

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas på massor av härliga inlägg och recept!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP