Kokbok och mellandagsrea

kokbok


Fick den här fina julklappen från jobbet, kokboken "Halv åtta hos mig". Jag har bläddrat i den och frestades mest av efterrätterna. Formgivningen är grym, jag gillar bilderna som är tagna med uppifrån perspektiv. Och så är den ju rosa. :) Annars har vi haft det bra, förutom att jag åkt på en förkylning och varit lite seg.

Idag gav jag mig ut kort på mellandagsrean, men såg inget speciellt. Köpte ett par nya jeans, Lee Scarlett, till ordinarie pris. Jag gillar jeans med hög midja och smala ben, så har ni några favoriter får ni gärna tipsa mig. Emin ville gärna vara med på bild. :)

Remsan  – (27 december 2010 03:07)  

Jag gillade inte jeans med hög midja förrut, men har nu ändrat mig. Jag köpte två par på Gina Tricot som var en liten aning stretch i, som jag älskar.
Jag visste inte att det fanns en kokbok från TV-serien. Den måste jag skaffa.
God fortsättning!

Martina  – (27 december 2010 11:49)  

Kokböcker är ju alltid kul att få, ska kolla in rean och se om det finns några kap!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP