Porslin med dekorativ kant

LISA oval plate L

Igår tog jag en snabb runda på stan efter en föreläsning på förmiddagen. Hittade detta fina ovala porslinet på Indiska för 79:-. Två stycken fick följa med mig hem, men jag vet inte riktigt vad jag kan använda dem till. Några tips? :)

Helena S  – (29 november 2010 19:56)  

Det är ju perfekt som uppläggningsfat av buffémat, och till kakor! :-) Indiska har mycket bra, alltså!

Yasemin  – (30 november 2010 12:56)  

Tack Helena, jag håller med om att det blir perfekt till buffémat och kakfat. :) Lagom storlek är det på den.

Loulas Kök  – (2 december 2010 09:14)  

jag håller me, uppläggningsfat kan man inte få för många av. Jag har också hittat bra saker på indiska.

Remsan  – (2 december 2010 15:01)  

Håller med Indiska har mycket fint porslin. Jag köpte i somras 2 ovala turkosa fat som jag använder till allt, buffémat, kakor, sallader, ja allt möjligt. Om inte annat kan du lägga lite sand på och ställa ett par blockljus i.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP