Det Goda Köket



Igår började "Det Goda Köket" mässan. Jag tänkte bege mig dit idag och titta omkring på nya mattrender, gå på seminarier och äta mat. Vi ses.

Jag har nu varit på mässan och tyckte att den var bra. Gott med all mat och smakprovning. Det fanns också mycket man kunde köpa med sig till mässpriser. Fullt med folk som gick runt och smakade på olika drycker. Tänk att det är 12:e året i rad för "Det Goda Köket". Förra året var det runt 70.000 besökare. Speciellt för i år var också "Stjärnornas Krog", där bla. Melker Andersson och årets kock bjöd på egna maträtter. Var inne kort på Hälsomässan också, men måste säga att det var mer liv på Det Goda Köket.

Erka Perka  – (14 november 2010 21:19)  

Hej Yasemin! Hoppas du hade kul på det Goda köket.

Jag har gett dig en award som jag hoppas du blir glad över. (http://erkaperkasblogg.blogspot.com/2010/11/veckans-meny-och-jag-har-fatt-en-award.html)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP