Smulpaj med röda vinbär

smulpaj2


smulpaj_vinbär
Då var det fortsättning på röda vinbär. När jag var och tittade in hos Tina på bloggen "pickipicki" såg jag flera recept på röda vinbär. Ett utav dem var den här goda smulpajen.

Köpte den här tuffa skjortan till min pojke från Lindex. Vad tycker ni om jeansskjortans comeback?
Och den här blusen till mig själv fast i rosa från H&M.
Ikväll ska jag gå och se Knight&Day med min vän. Någon som har sett den?

Erika - Bakglädje  – (19 augusti 2010 07:10)  

Gott med vinbärspaj. Vi bor i ett ganska nytt hus så all bär- och frukt har inte kommit igång riktigt än.

Cupcakesfluffan  – (19 augusti 2010 19:27)  

Smulpaj är gott, måste ta och plantera vinbärsbuskar här hemma

Daniella - BakeCake  – (20 augusti 2010 19:50)  

Smulpaj är så himla gott! Måste testa med vinbär någon gång! Ser jätte gott ut!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP