Changes... Bloggpaus & mina favoriter

voyage
Nu har jag snart bloggat i ett år. Unika besökare totalt är 17 204 sedan starten. Och i genomsnitt per dag är det ca 100 st unika besökare. I för sig satte jag på statistikmätaren lite senare än när jag började, men på ett ungefär.


Det är med sorg jag måste säga att jag behöver en bloggpaus. Jag har inte idétorka utan det är mer tiden det handlar om. Jag har ganska mycket nytt nu i höst som jag måste koncentrera mig på. Ända sedan starten känns det som om bloggen har blivit mitt liv. Var jag än går har jag börjat tänka på mat och hur jag sedan kan presentera det för er. :) Jag blir så uppslukad av det för att det är så roligt. Det jag kommer sakna mest av allt är alla era bloggar och kommentarer. Men troligen kommer jag inte kunna hålla mig för att kika in hos er då och då. :) Ni får jättegärna titta in då och då och hälsa på. Totalt har jag gjort 254 inlägg, och det är en blandning på recept och resor som jag hoppas ni kan gå tillbaks och titta på.

Jag är ändå nöjd, eftersom mitt syfte från början var att lära mig själv mer om turkisk matlagning. Och jag har lärt mig ganska mycket genom att testa och misslyckas och experimentera. Och nu har jag en alldeles egen samling med recept som räcker mer än väl, och som jag kan vända mig till snabbt när jag vill laga något. Jag hoppas att du liksom jag ska kunna söka och hitta bland mina recept. Tack för den här tiden. Kram.
Med hopp om att jag får tiden att blogga snart och att vi ses igen. :)

Mina favoriter

Martina  – (28 augusti 2010 09:58)  

Va tråkigt att du slutar blogga, hoppas att det bara är en paus du behöver och kommer tillbaka! Ha de gött så länge!

Erka Perka  – (28 augusti 2010 10:34)  

Nej, nej, nej! Vad är detta jag läser! Så tråkigt att du måste pausa. Jag kommer verkligen sakna dina blogginlägg. Hoppas, hoppas du är tillbaka snart igen. Lycka till med allt annat som händer i ditt liv och speciellt under hösten! Kram

sana  – (28 augusti 2010 12:01)  

Jag ska vänta tills du komma tillbaka och läsa dina fantastiska mat och bakverk ;=)Lycka till!!...kram

Erika - Bakglädje  – (28 augusti 2010 14:38)  

Jag kommer att sakna dig. Jag hoppas att du vill och orkar komma tillbaka så småning om. Ha det bra och njut av livet.

@Receptomaten  – (28 augusti 2010 16:15)  

Men... Jag som rätt nyligen hittat din fina blogg och njuter av att kika in då och då..

Jag hade tänkt att fråga om du ville gästblogga hos mig vid tillfälle! Nå ja, jag tror och hoppas du kommer tillbaka en dag och då kan vi väl höras?

Må bäst & kram!

Cecilia  – (28 augusti 2010 17:08)  

Åh, vi kommer att sakna dig, Yasemin! Men du har min förståelse. Önskar dig välkommen tillbaka, om/när tiden tillåter!

Yasemin  – (29 augusti 2010 09:00)  

Tack för alla era snälla hälsningar. Det värmer verkligen. Jag hoppas verkligen också att jag får tiden senare. Måste bara komma över den här fasen just nu. Kram. :)

Remsan  – (29 augusti 2010 12:17)  

Jag förstår din känsla. Jag kan också känna att bloggen tar mycket tid även om det är väldigt roligt. Det är svårt att sluta med något som är så kul. Jag hoppas att du snart är tillbaka. Eller att du kan lägga den tiden som du tycker känns lagom på bloggen. Kram på dig!!

Loulas Kök  – (30 augusti 2010 15:02)  

Men vad tråkigt, jag kommer verkligen sakna dig!!! kommer självklart kika in här lite då och då för att se om det händer nått nytt. Känner som du i bland och det är viktigt att prioritera. Själv tror jag att jag hittat en lagom nivå men i bland undrar jag hur framtiden ser ut. Inte så lätt att bromsa när allt rullar på, men du gör helt rätt och bloggen finns ju kvar så det är bara att komma tillbaka när du känner för det.
Kommer verkligen sakna dig!

Stora Kramar
Louise

Yasemin  – (2 september 2010 10:19)  

Remsan: Ja, det bästa vore om man kunde hitta en lagom nivå. Tror att det blir en sådan återvändå senare.
Tack Louise, det har varit jätteroligt att blogga. Vad bra att du har hittat en nivå som passar dig. Kram.

charlotta  – (3 september 2010 14:48)  

neeej, vad trist! hoppashoppas att du hittar tiden och kommer igång snart igen!

kramar!

tina  – (8 september 2010 15:28)  

Hoppas vi ses snart igen! Jag kommer titta in här, och du får titta in på picki och säga hej ibland! Fint foto förresten! :-D Kram!

Yasemin  – (8 september 2010 21:20)  

Tack Charlotta, det hoppas jag oxå.
Hej Tina, självklart kommer jag att titta in hos dig. :) Jag ska försöka lägga upp ngt snart, men just nu är det jättemkt annat så det har varit skönt att ta paus. Kram.

Anna  – (9 september 2010 21:56)  

Jag förstår känslan... Jag älskar din blogg och kommer definitivt kika in här då o då! Kramar till dig och lycka till med allt du tar dig för!

Dubbelörn  – (13 september 2010 09:19)  

Jag som varit så glad över att ha hittat till dig. Äntligen mängder med turkiskt gott härifrån Sverige.

Hoppas energin o tiden återvänder o under tiden fortsätter jag kika in efter recepten jag gillar!

Kram

Nena  – (14 september 2010 23:59)  

Hejsan Yasemin,
har varit ivag pa semester och inte varit inne har pa ett tag! Trakigt att hora att du kommer ta lite paus, gillar att lasa dina recept men jag kommer kika pa dina gammla under tiden du vilar ut:)) Se bara till att komma tillbaka da och da:))
Ha det sa jatte bra!
Kramar,
Nena

717171  – (11 oktober 2011 15:36)  

merhaba
sitenizi cok gezdim gercekten cok cok cok guzel dösenmis blogg....
yemeklerin cogu sanki konusuyor resimle birlikte
bende bir web-blogg acacagim.....ama fotograflama asamasindayim....
enaz 1000 adet resim dusunuyorum....yöresel yemekler....tatlilar....v.b
zamanla........
allah calismalarinizda guc kuvvet versin
adem-gbg
adem_kumru@hotmail.com

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP