Beutiful Blogger Award

Jag har fått Beutiful Blogger Award och det är alltid lika kul att få positiv feedback. Tack snälla Loula som har Loulas Kök, Martina som har bloggen Mat och odla och Sana som har bloggen Made-by-love.


Här är de 7 bloggare som jag nominerar:

Och så 7 intresannta saker om mig själv:
1 Jag älskar att uttrycka mig och till hösten ska jag gå en reportagekurs på Poppius.
2 Hade jag haft tid hade jag gärna även gått fotokurs och sugar-paste kurs. Men det får bli till nästa termin eller senare.
3 Jag har världens bästa grannar, vänner och släkt omkring mig. :)
4 Jag har lätt för att förlåta.
5 Jag älskar att resa. Jag har rest till olika platser i Turkiet, därefter Tailand, Spanien, England, USA, Argentina, Finland och Sverige. Till hösten blir det ett resmål till Frankrike - Paris.
6 Att blogga har lärt mig väldigt mycket om matlagning. Och jag säger att kan jag - kan alla :)
7 Jag älskar Vitt i inredning.

När man blir nominerad ska man göra följande saker:
- kopiera in award-bilden i bloggen för att visa att ni fått den
- tacka och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem
- berätta sju intressanta saker om sig själv

Erika - Bakglädje  – (15 augusti 2010 19:32)  

Tack så mycket! Vad glad jag blir. :-)

Cutecakes-Paulina  – (16 augusti 2010 11:01)  

Tack snalla! Jag blev valdigt glad over nomineringen ska du veta! Kram

Kristin  – (18 augusti 2010 09:46)  

Tack så mycket för awarden, så glad jag blev!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP