Inspirerande Bär&Bakverk

Fick den här fina bakboken av min vän, som nu sitter på kökshyllan bland alla andra kokböcker. Jag kan verkligen rekommendera den här boken. Den är utmärkt för alla sommarens bär. Det finns ett recept på Björnbärschokladkaka med oreokex som jag gärna vill testa snart. Eller vad säger ni om lingonkolapaj, blåbärsmazarin eller havtornspaj. Varje uppslag innehåller en sida bild och ett recept, vilket jag gillar. Bilderna är verkligen inspirierande och lockande. Hittade ett recept här från boken.

Tulipan´s bakverk  – (16 augusti 2010 20:33)  

har sett den någonstans och funderat på att köpa den ... kanske vore värt det ;)

Erika - Bakglädje  – (16 augusti 2010 21:16)  

Den boken har jag missat. Ska hålla utkik efter den. Jag tycker också om när det är bilder med, jag har väldigt svårt att föreställa mig hur kakan blir annars.

Loulas Kök  – (16 augusti 2010 21:39)  

Vilka läskande recept!
Nu har jag faktiskt gjort slag i saken och köpt Leila- a pice of cake. Vilken höjdarbok!!!
Hur e livet annars då? blir det någon vardag före nästa resa :)
Snart drar det i hop sig till tjejmilen... skall bli kul att komma till Stockholm. Du känner inte till nått matbloggskonvent samma helg :)

Remsan  – (18 augusti 2010 15:42)  

Den boken har jag och det är jättebra! Jag har testat flera recept, alla lika bra.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP