Islatte i värmen

islatte
Islatte är det enda som funkar i värmen om man är sugen på kaffe. Köpte duken på bilden från Hemtex på halva reapriset. Det är belagd textil och funkar riktigt bra. De små dekorations kristallerna köpte jag på Åhléns. Har ni hittat något fint på rean?

Ingredienser
2 dl mjölk
0,5 dl bryggkaffe
1 tsk socker
4-5 isbitar

Mixa allt i en mixer.

Loulas Kök  – (29 juli 2010 00:01)  

Nej tyvärr, gillar inte rea. Jag bara lockas att köpa sånt jag inte behöver, sen är jag redan inne på höstplanerna (men bara i tanken förstås:)
Lilla Alva är sjuk så i morgon blir en riktig mysdag. Hoppas du har det gott! kram!!

Har du fortfarande semester?

vanilla sky  – (29 juli 2010 12:56)  

Oj vilken fin duk, ett riktigt fynd!
Själv är jag usel att fynda på rea, tröttnar fort på allt folk och röran som brukar bli av rea.... Annars älskar jag shopping :)

Helena S  – (29 juli 2010 15:54)  

Jag ÄLSKAR islatte!
Hrm, rea... igår gick jag in på H&M och skulle kolla på rean, och kom ut med en påse höstnyheter till fullpris. Förstår inte varför det alltid blir så...;-) Däremot fyndade jag både blus och kjol på Zaras rea häromveckan! I love Zara.

Johanna - Bland muffins och pelargoner  – (30 juli 2010 10:29)  

Mmm islatte är riktigt gott tycker jag. Mitt kaffe är ett måste varje dag, annars infinner sig huvudverken framåt eftermiddagen. Då passar det ju utmärkt med en svalkande islatte :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP