Smaka på Stockholm på Kungsan

smalasthlm

På Kungsträdgården är det fullt med folk nu under helgen. Stockholms största folkfest "Smaka på Stockholm", med mat i fokus är på plats. Varje år kommer mellan 350.000–500.000 besökare till evenemanget. Det fanns massor med goda maträtter och även annat gott. Så passa på och besök om du kan.

Därifrån gick jag också in på Mio och tittade efter det här matbordet. Vi har ett ganska litet kök, men ibland vill jag bjuda över folk på middag. Då kan det vara bra med ett klaffbord. Vad tycker ni, är den snygg?

Och mot kvällen firade vi Josipas 30-årsdag med Kroatisk folkdans och snacks. Mycket trevlig dag. :) Hoppas ni också haft en trevlig dag.

Nena  – (6 juni 2010 15:29)  

jag skamsk och saga det men jag har aldrig varit i Stockholm sa jag maste se till och komma pa besok nagon gang...det maste vara otroligt mysigt!
Bordet pa Mio gillar jag, enkelt och snyggt och perfekt som sagt att det ar ett klaffbord:)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP