Sandys Ceasarsallad inte Ceasarsallad!

Idag åt jag med två vänner på Sandys på Drottningsgatan. Det var jättemysigt i lokalen och personalen var väldigt trevliga. Däremot så var salladen jag beställde inte en Ceasarsallad. Den bestod av kyckling, krispsallad, majs, krutonger och tsiatsiki. Vad jag vet så består en Ceasarsallad av kyckling, romansallad, parmesan, krutonger och en speciell sås. Inte tsiatsiki! Vad tycker ni, ska man få kalla det Ceasarsallad när det inte är det? Själv blev jag besviken när jag inte fick min Ceasarsallad.

Sofie  – (15 juni 2010 22:00)  

Absolut INTE ceasarsallad!! Varför inte bara kalla det kycklingsallad?! Suck!!

Håkan och Anki  – (16 juni 2010 22:06)  

Nej det var ju ingen ceasarsallad om det serverades tsatsiki till. Det är ju den speciella dressingen som gör hela salladen... Vi gör ceasarsallad lite då och då här hemma, gillar verkligen dressingens sälta och skarpa smak.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP