Fullt ös

Anledningen till att jag inte har hunnit uppdatera lika mycket på sistone är att jag har haft fullt ös. Men imorgon kommer jag med nya recept.

rosengard
Citykväll och piknick på gården med mina grannar.

sana  – (12 juni 2010 02:27)  

mycket gott mat och söta barn alihopa ;=)
jag hade gjore tre studenttårta till min kompis dotter det var roligt

Birgitta Höglund's Mat  – (12 juni 2010 10:48)  

Hej Yasemin. Vad trevligt du ser ut att ha det. Fina inlägg varje dag, ser att du firat med goda tårtor också ;) Tack för gratulationen på min 1-årsdag. Ha en skön helg./ Birgitta

Victoria (matplatsen)  – (12 juni 2010 11:02)  

Härligt picknickgrillväder ni har!! Hoppas det håller i sig. Här regnar och blåser det storm om vartannat just nu :)

kram
Victoria
matplatsen

Helena S  – (12 juni 2010 14:03)  

Kul med citykväll! Du ser citychic ut! :-)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP