Sveriges Nya Landsskapsrätter



Ni har väl inte missat "Sveriges Nya Landskapsrätter"-boken, som man kan få köpa mot Ica:s 25 kronors bonuscheck. Jag bläddrade lite snabbt i den och hittade en och annan recept som var riktigt lockande. Vad tycker ni som har den? Har ni provat några recept ur den?

Helena S  – (6 maj 2010 08:13)  

Jag har inte skaffat denna än, det måste jag göra! Deras förra bok om husmanskost var ju jättebra.

Nässelblom och choklad  – (6 maj 2010 08:47)  

Tack för din trevliga kommentar hos mig. Kul också att jag fick möjlighet att hitta din fina blogg. Ska gärna komma tillbaka hit.

Nena  – (6 maj 2010 12:41)  

Ahh jag har sa fa svenska receptbocker hemma, maste se till att kopa med nagra nasta gang jag kommer till Sverige!! Den har boken ser lockande ut.

Loulas Kök  – (6 maj 2010 19:30)  

Skulle gärna vilja ha den, men lyckas alltid slarva bort kupongerna :(

Visst är baba ganoush supergott. Det och humus skulle jag kunna leva på ! Så mer av dina goda recept för jag älskar meze!

Nu skall jag uppdatera mig lite mer...har varit borta ett par dagar.

Trevlig helg, kram!

Tara  – (6 maj 2010 21:12)  

Lagade din tonfiskpaj idag. Det var otroligt gott och receptet kommer jag nog använda fler gånger!

Remsan  – (8 maj 2010 13:26)  

Jag har bläddrat iden hos mina föräldrar. Har bett pappa fixa mig ett ex, för jag har inget ICA-kort. Men jag hittade en massa gott i den.

Mikaela  – (8 maj 2010 15:30)  

Jag tycker att det var lite tråkiga recept i :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP