Leilas nya bok "One more slice"



Ni har väl inte missat att Leila Lindholm har kommit med en uppföljare till "A piece of cake". Den här heter "One more slice" och innehåller mer bröd -och matrecept såsom pizza, surdeg, våfflor men även olika sorters cheesecake. Jag verkligen älskar layouten, titel och fotona i hennes böcker. Hade jag fått ge ut en kokbok skulle jag definitivt velat ha samma team. :)
Här är recept från boken "A piece of cake" som jag har testat:
Glöm inte att titta på hennes program idag kl. 21.00 på tv4+? :)
Foton med tillstånd av Bonnier och cdon.com

Nässelblom och choklad  – (12 maj 2010 13:37)  

Gillar dem också men har inte tittat i den nya. Har faktiskt just idag med en bild på min blogg på rosa muffins jag bakat efter hennes recept.

Nena –   – (13 maj 2010 01:34)  

jag missar ju allt sant tyvarr!
Ahh jag maste se till att prova pa bade cupcakes receptet och baguetterne som du postat!
Kramisar & godnatt,
Nena

Helena S  – (13 maj 2010 20:55)  

Leila är fab! Boken är ju helt underbar. Vad hände med hennes tidning Leilas Country Living, egentligen? Hoppas att de blåser liv i den igen!

Loulas Kök  – (16 maj 2010 15:00)  

Har du båda böckerna? Har nämligen inte någon av dem och funderar på vilken jag skall köpa först...eller så får det bli båda på samma gång :)

Anette  – (16 maj 2010 21:25)  

jag gillar hennes program,ps fin blogg

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP