Hjälp att välja klänning inför fest



Om en vecka ska vi ha släktfest för Emin. Jag har bakat och lagat de sista dagarna. För vi är ju inte en liten släkt. :) Och nu behöver jag er hjälp. Jag har jättesvårt att bestämma mig. Vilken klänning tycker ni passar mig bäst? Tänk er den långa mintgröna klänningen med lila småblommor med hängande örhängen, lila bolera, lång halskedja och massor med armband a la bohemisk stil. Eller den kortate mintgröna klänningen med knyt. Och vilken hårfrisyr tycker ni passar, ska jag ha utsläppt lockar eller avslappnat upsatt? Är oehört tacksam för all hjälp. :) Kommer så klart lägga upp bilder på all mat och matdekoration senare.

charlotta  – (20 maj 2010 10:29)  

den vänstra klänningen! båda är fina, men den vänstra var helt fantastiskt!

Dilek –   – (20 maj 2010 10:52)  

Hej! Först måste jag säga att du har en jätte härlig blogg:). Jag tycker att du ska ha den korta klänningen med utsläppt vågigt/lockigt hår:). Den långa passar dig lika fint;)! Ha en bra dag..

Nena  – (20 maj 2010 11:36)  

Hejsan, jag ser ovan att de foreslar den vanstra medans jag ville saga den till hoger med utslappt har! Du kan kanske valja beroende pa vadret, varm dag kort medans den langa om det blir kyligare for de ar bada valdigt snygga:)

Anonym –   – (20 maj 2010 16:34)  

Hej,
Yasemin
jag tycker att du ska ha den klänningen som är i högra sidan den är jätte fin. Och med den klänningen tycker jag att du ska ha stora lockar.
Det blir jätte fint!

Yasemin  – (20 maj 2010 21:19)  

Tack för hjälpen. Nu är det jämnt och jag kan inte bestämma mig. :) Får sova över saken. :)

Gül –   – (20 maj 2010 23:17)  

högra bilden, den passar dig perfekt

Anonym –   – (21 maj 2010 18:25)  

Den högra är jätte fin på dig,verkligen! :)
Yasemin, jag vet att jag tjatar men när du har tid nån dag så kan du väl lägga ut receptet på seker pare :P Carro

Yasemin  – (21 maj 2010 18:53)  

Hej Carro, tack jag gillar nog den högra mer oxå. :)
Du menar nog revani :) den kommer upp efter festen som är på fredag. Seker pare finns redan recept på i bloggen. Ursäkta att jag dröjt. Du får absolut tjata om du vill ha ngt, jag blir bara glad.

Daniella - BakeCake  – (21 maj 2010 20:28)  

Den till högra ska du definitivt ha! Den var superfin! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

Nette (Kardemumma Gumman)  – (21 maj 2010 21:51)  

Kisa elbiseni götur! Den korta klänningen va såå fin på dig!! :) Det var även den andra men den korta passa dig perfekt!

Yasemin  – (22 maj 2010 00:06)  

Tack Daniella och Nette.
Nette kan du turkiska? :)

Nette (Kardemumma Gumman)  – (22 maj 2010 21:39)  

Bir az, nisanlim Azerbaycanlidir! :)

Yasemin  – (23 maj 2010 11:04)  

Nette, vad roligt. Bilmiyordum :)

sana  – (23 maj 2010 20:55)  

båda är fina men den vänstra klänningen passar perfekt till dig ;=)

Remsan  – (23 maj 2010 22:03)  

Jag tycker båda är jättefina. Beror lite på vilken stil du vill ha på festen. Med den vänstra passar det kanske bättre med enklare smycken och en fin uppsättning av håret. Och med den högra att locka håret och ha det utsläppt med en massa smycken som du beskrev. Du kommer vara vacker i vilket fall :-)

Yasemin  – (23 maj 2010 22:21)  

Ku att så många hjälper till :) Jag har bestämt mig för att ha den långa. Som Emmy skriver vill jag ha den bohemiska stilen. Däremot blir jag tveksam när flera mer säkert säger att den vänstra passar perfekt. :) Tack för råden mina personal shoppers ;) Lägger upp bilder om en vecka från festen.

Remsan  – (25 maj 2010 18:12)  

Det brukar ju vara så att om man tar på sig kläder som inte riktigt "är en själv", om du förstår vad jag menar, så kan man känna sig obekväm och kanske tom inte så fin. Du kommer vara vackrast om du kör på din personliga stil ;-)

Erka Perka  – (27 maj 2010 19:39)  

Du är jättefin i båda! Du skulle lika gärna kunna singla slant

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP