Förberedelser inför fest...


Här hemma är det STRESS! Emin hjälpte mig med inbjudningskorten förra veckan. Idag hjälpte han mig med att fixa servetterna och presentpåsarna till gästerna.
Vidare har vi rullat vinbladsdolma hela dagen idag. Tack Fatma apla, Müzeyyen, Esma, svärmor och mamma.

Jag har bestämt mig för den långa klänningen, men kan inte hitta någon passande bolero till. Nu ska jag ut och titta vidare. Det blir lite lugnt här tills festen är över på fredag. Wish me luck :)

Cecilia  – (26 maj 2010 16:01)  

Good luck :) Låter som en lyckad fest redan innan den börjat!

Remsan  – (27 maj 2010 20:42)  

Håller tummarna! Kram.

Loulas Kök  – (28 maj 2010 10:29)  

Jag håller tummarna jag med! Hoppas ni får en riktigt härligt kalas och helg. Skall ni ha kalaset hemma?
På lördag skall vi leka "Fångarna på fortet" med jobbarkompisarna på en gård utanför Varberg. Skall bli väldigt spännande:)
Trevlig helg, kramar!!

Daniella - BakeCake  – (28 maj 2010 17:51)  

Så roligt! Lycka till! :) haha

Gå jätte gärna in på min blogg och delta i tävlingen där jag lottar ut en inbjudan till den nya receptsidan Baka.se plus en goodiebag! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP