Vinn "Vinterns söta"



Nu kör jag en egen tävling för den nya layouten på bloggen! Vill du vinna boken "Vinterns Söta" skicka en kommentar på vad du tycker är bra med bloggen och vad som kan bli bättre på yasemin45@hotmail.com. Har du en blogg och länkar hit om tävligen får en extra lott, men meddela mig gärna om att du gjort det så att jag vet. Tävlingen avslutas den 23 april 2010.

Birgitta Höglund's Mat  – (31 mars 2010 20:57)  

Du har fått till en riktigt fin blogg, Yasemin.
Fast jag har gillat den ända från första gången jag hittade hit. Härlig mix av Svensk och Turkisk mat.
En riktigt Glad Påsk önskar Birgitta.

Yasemin  – (31 mars 2010 21:45)  

Tack Diana, har jag lyckats följa dina råd någorlunda fotografen ;)

Tack Birghitta, det är ju så vardagen ser ut för mig med en mix av svensk o turkisk mat. Glad Påsk på dig med.

Loulas Kök  – (31 mars 2010 21:56)  

Jag gillar också din blogg, men det vet du ju :)
Skall fundera lite och skicka en kommentar om någon dag.

Mamma Mimmi  – (1 april 2010 23:15)  

Vill såklart vara med och tävla. Jag blir så glad av dina fina och färgglada bilder i headern - bortsett från allt gott du lagar och bakar...

Tulipan´s bakverk  – (2 april 2010 12:29)  

Klart man vill vara med. Har mailat dig alltihopa men lägger även in länken till bloggen här åxå ;)

Glad påsk!

http://tulipansbakverk.blogspot.com/2010/04/tavling.html

Remsan  – (3 april 2010 11:12)  

Självklart vill jag också vara med och tävla! Det jag gillar med din blogg är all spännande turkisk mat som verkar både god och nyttig. Du bjuder på många lättlagade rätter som ändå ser avancerade ut.
Finns så klart en länk hos mig ;-)
Kra och glad påsk!

chanette  – (3 april 2010 15:53)  

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-mums-bok-23-april.html

BÄST. all den annerlunda maten.. sånt e intressant.

MINUS: de suddiga/gryniga bildern

jag har så klart länkat dig.. denna bok ser bra intressant ut för mig och mina söner. vi älskar att pyssla i köket

cammie85@hotmail.com  – (3 april 2010 22:17)  

Vill gärna vara med. Ny på din blogg, blir äskat av alla dina fina bilder =)

Yasemin  – (4 april 2010 09:52)  

Tack för alla kommentarer. Jag ska kolla upp det här med korniga bilder. Vet inte varför de blir så, för när man klickar på dem ser de bra ut. Tack för feedbacken.:)

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG  – (8 april 2010 22:07)  

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/vinterns-sota.html

ellan  – (9 april 2010 12:41)  

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

Länk om tävlingen. http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/vinn-vinterns-sota.html

Jag tycker din blogg är väldigt speciell!
alla spännande maträtter som man aldrig hört talas om :) älskar mat från andra kulturer :)

peppar peppar ta i trä :)

Joanna  – (10 april 2010 13:47)  

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar. Har mailat lite kommentarer och har länkat till tävlingen på min blogg i högerkolumnen: http://plusresan.blogspot.com

/Joanna

Emma –   – (10 april 2010 22:40)  

Hej!
Här har jag skrivit om tävlingen: http://bakut.blogg.se/2010/april/vinterns-sota-1.html

Tycker det är kul och intressant att läsa om mat från annan kultur. Jag har varit i Turkiet men din mat är så mycket fräschare och härligare än det jag fick tag i där. Kanske var på fel ställen... :)

Jag håller med vad en annan har skrivit, bilderna är lite gryniga... :)

evamar  – (11 april 2010 18:39)  

Jag är gärna med och har också länkat hos mig;

http://evamar.blogg.se/2010/april/kokbok-23-april.html

Det bästa med din blogg är alla inspirerande recept. Bra också att du har många bilder och ett litet minus för att de inte alltid är så skarpa. Fast hellre oskarpa bilder än inga bilder alls.

Mamma Mia  – (11 april 2010 19:52)  

vill gärna vinna vinsten vinters sötaste, för årets vinter har varit så fantastiskt vacker likt när man var riktigt liten.. du har så fin blogg kul att läsa om lite annorlunda men ändå så lika

Love and be proud  – (11 april 2010 22:09)  

Jag deltar gärna! Mycket inspirerande! :)

Dubbelörn  – (13 april 2010 10:36)  

Är gärna med o tävlar om denna bok.

Fastnade fr första stund för din blogg, den är inbjudande o personlig. Sedan vurmar jag ju lite extra för turkisk mat som du vet ;).

Varm kram

Anna  – (13 april 2010 20:47)  

Du har en härlig och personlig blogg som strålar av matglädje. Det är så spännande med nya rätter från andra kulturer. Jag kikar in här då och då och har hittat många härliga recept.

http://husprojektet.bloggplatsen.se

I Nadjas kök  – (15 april 2010 20:39)  

Jag finner din blogg mycket intressant just för att det är så blandat med både turkiskt och svensk, jag är väldigt nyfiken på utländsk mat, du har fina bilder och man kommer gärna på återbesök.

pia  – (15 april 2010 21:42)  

Hej,har suttit och läst en del på din blogg som jag tycker verkar mycket intressant, dels gillar jag att baka och här finns ju massor av spännande recept att komma tillbaka till.Har väl varit lite
för feg för att prova mat& bak från andra kulturer men nu ska jag börja med ett av dina bakverk.
Dessutom vill jag gärna vara med i utlottningen av "Vinterns söta".
Vårhälsningar från Pia.

Ylva –   – (17 april 2010 20:01)  

Åh, är gärna med!
Tycker din blogg är toppen som den är, älskar att inspireras av lite "annorlunda" recept :)

Kramar
choklad@gmail.com

Agneta  – (18 april 2010 18:33)  

Jag är gärna med i tävlingen och hoppas på tur.
Din sida är ny för mig. Det jag har hunnit se hittills är att du har spännande och ibland annorlunda recept. Jag kommer nog hit igen när jag vill ha något nytt att pröva på i köket.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP