Profitoroles med hallonfrosting & vitchokladsås


Idag slängde jag ihop dessa ljuvliga profitoroles med hallonfrosting och vit chokladsås på. Mums, de bara smällte i mun. Och hallonfrostingen gav mig riktiga sommarkänslor. Ljuvligt! Gå gärna in och tävla ni också.

Vardagslyx  – (12 mars 2010 23:48)  

Hej!

Tack för ditt besök hos mig och din fina kommentar. Lugn och harmonisk - det var det finaste någn sagt om min blogg, jag blev så glad för de orden!
Nej, jag är inte fotograf, älskar bara att fota!:)

Vilken härlig blogg du har, med sååå mycket gott!! Hit kommer jag gärna tillbaka:)

Trevlig helg!

Kram Pernilla

Remsan  – (13 mars 2010 04:09)  

Påminner om petits-chouxer va? Ser och låter väldigt gott hur som helst...

minsvägerskaochjag  – (13 mars 2010 10:36)  

Hej,
Tack för din kommentar på min och min svägerskas blogg. Vi tycker själva att det är kul med "brevväxlingen" även om vi pratas vi ofta ;-)

Jag ska sätta mig och titta igeno din blogg, jag älsakr att laga mat så det passar nog mig.
Vi ses
Kram
Linda

Hallon & Blåbär  – (13 mars 2010 12:57)  

Dom ser ljuvliga ut. Lycka till!

Helena S  – (13 mars 2010 19:53)  

Åh vad gott! Hoppas att vi vinner varsin Kitchen Aid du och jag! :-) Angående produkterna så fick jag en förfrågan via mailen. Hoppas att du får en härlig lördagskväll! Nu ska vi snart äta, Olof har varit matansvarig ikväll! Mycket spännande! Kram!

Yasemin  – (13 mars 2010 23:53)  

Emmu, det stämmer att det påminnner om petit-chouxer. Dessa är lite mindre och man brukar även ha sås på. Jag hade lite på min och att det var vitt så det syns inte så bra på bild dock :)

Loulas Kök  – (15 mars 2010 21:05)  

Dom här såg väldigt goda ut, hallonfrosting till, mums!

Karin  – (16 mars 2010 21:31)  

Åh, så goda och fina de ser ut. Har tänkt att göra såna här länge men det har inte blivit av.

Yasemin  – (17 mars 2010 07:06)  

Karin: Gör gärna profitoroles, det är min favorit jut nu.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP