Klimatsmart me :)



Här är mitt fina gasolkök som jag skrev om tidigare. Jag är så nöjd med den. :) Nu kan jag grilla även om det inte är sommar. :) Den är inlöpt på Jula och kostar enbart 200:-. Man kan även använda den som portabel grill på sommaren istället för engångsgrill. Klimatsmart me :) Vad tycker ni? Vart det ett bra köp? Tummen upp eller ner? :)

Erka Perka  – (3 mars 2010 10:19)  

Jag vet inte om det var klimatsmart för jag kan för lite om gasolköks inverkan på klimatet men smart tycker jag att det bar :-) Jag skulle kunna tänka mig en att ha med på picknick.

Yasemin  – (3 mars 2010 12:14)  

Jag menade klimatsmart i syftet att man inte behöver köpa en massa engångsgrillar :)

Dubbelörn  – (3 mars 2010 12:24)  

Tummen upp! Ska nog också ta o kika efter en sådan till sommarens utflykter.

Anna  – (3 mars 2010 16:38)  

Smart idé tycker jag! Är inte heller så förtjust i engångsgrillar så det verkar perfekt ;-)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP