Fotobok



Beställde för ett tag sedan fotoböcker från två olika leverantörer. Ett på mina semesterbilder från myphotobook och ett från iPhoto från Mac:en. Det finns oftast ett program som man laddar ner, väljer antal sidor, layout, etc och sätter ihop boken och skickar en beställning. Layouten på iPhoto var klart bättre. Däremot var den ju också mycket dyrare. Jag har tänkt att jag ska göra en egen kokbok som fotobok också. Kan ju vara bra att ha en samling över sina egna bästa recept :) Har ni testat fotobok och i sådana fall vilken leverantör? Blev ni nöjda?

Anonym –   – (31 mars 2010 22:42)  

Hej Yasemin,
Jag har bestält en fotobok från fujidirekt och är nöjd med kvaliten på fotoboken:)

Yasemin  – (31 mars 2010 22:55)  

Ja jag har tidigare beställt saker där och varit nöjd med kvalitén. Ska kanske prova det nästa gång. tack.

sana  – (2 april 2010 13:25)  

jag aldrig prova men det låta bra med egen favorit kokbok :=)
din lilla påjke är så sött..tittar hans kinden *_*
glad påsk till dig och din familj

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP