Vinnarna från Keldatävlingen


Bild när min uppsats 2007 blev bäst i klassen och jag blev jätteglad får illustrera vinnarna av Kelda-tävlingens känsla :)

1:a pristagaren av presentcheck på 100 kronor ur Keldas soppsortiment är Cinaa
2-3:e pristagarna av varsitt badlakan är Dubbelörn och Amanda

GRATTIS!
Maila mig era adresser på yasemin45(a)hotmail.com.

Amanda  – (27 februari 2010 12:10)  

Tack så hemskt mkt!:D Såg nu att det bara fanns en Amanda!:D
Kram

Cina  – (27 februari 2010 22:17)  

Kul ! Ska genast maila dig adressen ! Tack !

Dubbelörn  – (28 februari 2010 14:51)  

NÄMÄN!! Jag som aldrig brukar vinna någonting! Så roligt...

Mailar dig adressen.

Tackkramar

Helena S  – (2 mars 2010 20:37)  

Grattis till att du vann bästa uppsatsen i klassen! Såhär tre år i efterhand, men ändå. På vår högskola delade de ut ett stipendie till bästa uppsatsen, men en annan grupp knep det i vår klass. Jag surar fortfarande över det när jag ser dem på stan. Lite i alla fall. ;-)

Filmen "It's complicated" handlar tyvärr inte om mat, det är bara en liten bi-grej (om man kan säga så) att hon har ett fik. Men vill man se en matfilm så finns det ingen matfilm i hela världen som slår Julie och Julia, jag såg den igår. Igen. Kram!

Yasemin  – (4 mars 2010 11:57)  

Ja men faktiskt, jag är fortfarande jättestolt :) fast jag vet i för sig inte hur mycket det hjälper mig idag. Det är mest ett diplom för självkänslan ;)

Tack för filmtipset. Kram :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP