Semester i en vecka


Idag åker jag på semester. Vi åker till Istanbul med familjen och därifrån kommer vi hyra en bil. Först stannar vi i Adapazari hos ett par vänner i 2 dagar. Sedan bär det av till Bursa där vi stannar i 2 dagar. Därefter åker vi till Izmir i 3 dagar där våra kära vänner ska gifta sig. Det blir hennakväll och sedan brölloppsfest. Jag kommer såklart ha med min kamera och fota allt som har med mat att göra plus lite mer. :)
I min frånvaro har jag gjort några schemalagda inlägg och hoppas att det ska funka. Men jag kommer inte gå in och läsa eller lämna kommentarer. Vi ses när jag är tillbaka. Allt gott.

Ann  – (3 januari 2010 23:36)  

Vilken härlig blogg och vilka spännande recept. Jag har alltid varit intresserad av mat och recept från andra länder och kulturer men det blir väldigt sällan att jag tillagar det.

Hoppas att du får en skön semester!

Laura  – (4 januari 2010 00:21)  

Iyi tatiller!

Min pojkvän gör sin militärtjänst just nu i Adapazari. :)

Helena S  – (4 januari 2010 08:35)  

Åh vad härligt! Önskar dig en riktig toppenresa! Ska bli jättekul att se bilderna sen! Jag ska på bröllop i Indien i vår, och då ska jag också ha kameran i högsta hugg! Kram!

Pinglan  – (4 januari 2010 21:11)  

Vilken härlig resa och vad kul med bröllop! Ha det så bra!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP