Ny blogg om mat





Äntligen har jag startat min blogg som jag så länge gått och funderat på. Och nu är jag helt fast, så snälla börja skriva lite kommentarer så att jag inte tappar suget. Kom gärna med tips på vad jag kan göra bättre. :)


Bloggen kommer handla om matlagning och bakelser. Mitt matintresse började när jag fick min son. Han var helt omöjlig i början av sitt liv och jag besviken mamma som inte fick i honom någon mat. Han ville bara ha banan och advocado i princip. Jag bestämde mig att jag måste börja lära mig laga god mat för att få upp hans intresse. Och nu tre år efter kan jag säga att det har gått riktigt bra. Han äter riktigt bra och har ett stort intresse för mat. Därför får han illustrera med bilder som start på den här bloggen.

Anonym –   – (7 december 2009 14:01)  

suna bak ya cookkk tatli//fatmagul

Yasemin –   – (7 december 2009 16:15)  

Tack Gul. ;)

Hallon & Blåbär  – (8 december 2009 18:30)  

Vilken fin blogg du har, givetvis kommer jag kika in igen.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP