Mini tomatdolmas



Ännu en meze som är ett bra tillbehör eller för att få lite vardsglyx känsla. Lätt som en plätt :)

1 Halvera tomaterna med en kniv.
2 Kör svarta oliver, pinjenötter, olivolja och salt&peppar i en handmixer.
3 Fyll tomaterna med tapenaden.

Louise  – (31 december 2009 16:10)  

Hej igen, hur står det till? Själv har jag nästan varit okontaktbar under julhelgen, något som omgivningen tyckte var lagom kul. Men nu är jag på banan igen efter jag flyttat bloggen. Nya adressen är www.loulaskok.se. Har verkligen längtat efter att få blogga och läsa din och andras bloggar och skriva nån kommentar då och då.
Så mycket god mat du har lagt upp och vilka fina bilder! blir superinspirerad!
Må så gott, god fortsättning!

Elisabet  – (18 januari 2010 23:43)  

Jag älskar meze, men måste erkänna att jag är ganska dålig på att tillreda dem :) Men det här ser ju jätte gott och enkelt ut, måste definitivt pröva det här nångång!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP