Mezebord


Hittade den här gamla bilden när jag gick igenom bilder på datorn. Vi är på bjudning hos en vän, som har serverat med vegetariska linsbullar, vinbladsdolma, börek, med mera. Jag lägger upp bilden som inspiration för kommande recept. :)

Louise  – (15 december 2009 23:22)  

Det här ser verkligen gott ut! precis sån mat jag gillar, gillar mkt förstås men det är variationen och smakupplevelsen som är spännande. Så dela gärna med dig av dessa recept.
Tack för de fina kommentarerna jag fick på bloggen, det är så roligt att höra att andra tycker det man gör är bra. Själv blir jag så självkritisk. Jag gillar din blogg också. Den är ljus och tilltalande och med spännande recept och det gör den unik.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP