Meze på da´n




Puuh, vilken dag. Jag är helt slut. Har haft vänner på besök i lördags, då jag gjorde de goa bjudbröden och lite annat. Och idag hade jag 3 tjejkompisar på besök. Totalt var vi 4 vuxna och 7 barn. :) Det var både gråt och skratt både bland de äldre och yngre. Emin fick massor med fina presenter och även jag. Vilka snälla kompisar jag har. Bland annat fick jag den fina orkideén på bilden och portionsformar. I väntan på gästerna tog E lite pepparkaka och jag smygfotade :)
Mezen bestod av:
- Kycklingrullar
- Piroger med fetaostfyllning
- Plommontomat dolma
- Champinjoner med permasan
- Börek med köttfärs
Recepten lägger jag upp allt eftersom jag orkar. Har varit rätt intensivt dessa dagar. Men det är bara kontakta mig om ni vill ha något speciellt recept. Trevlig kväll. :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP