Julmarknad på Skansen



I lördags besökte jag julmarknaden på Skansen. I vanliga fall brukar jag gå till Gamla Stan och äta en våffla och brända mandlar. Men julmarknaden på Skansen är också värt ett besök. Pestoosten var jättegod. Sedan föll jag för de små skinntofflorna. :)

Louise  – (21 december 2009 17:37)  

Fint bildcollage. Är jag i Stockholm nån jul skall jag verkligen besöka Skansen. Verkar riktigt mysigt, speciellt nu när snön kommit. Tycker det var bra att du bytte till en tydligare bild av dig själv. Jag är alltid nyfiken på personen bakom bloggen. Må så gott!!

Helena S  – (21 december 2009 20:21)  

Vad mysigt det ser ut, den marknaden skulle jag också vilja gå på! Jättehärliga bilder med julstämning!

Yasemin  – (21 december 2009 22:15)  

Hoppas ni får uppleva julmarknaden på Skansen. Den är verkligen speciell :)

Yasemin  – (21 december 2009 22:19)  

Louise, kul att du märkte att min profilbild ändrades förresten. :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP