Inspirations bild


Jag älskar att lägga upp bilder i collage och fixa. Gjorde detta i morse och ville dela med mig. Hoppas att ni får lite inspiration. Detta är även sådant som jag kommer skriva om på bloggen framöver.

Helena S  – (15 december 2009 13:06)  

Jag tycker jättemycket om collage! Har också funderat på att ha det på min blogg, men har inte riktigt kommit till skott med det än. Och det lär nog dröja är jag rädd... Jag tycker att din blogg är jättefin och känns fräsch (om en blogg nu kan kännas fräsch? ;-) och jag gillar den internationella aspekten!

Yasemin  – (15 december 2009 17:01)  

Tack Helena, you made my day!
Jag förstår vad du menar med fräsch, och tackar så hemskt mycket. Jag jobbar på att göra den bättre. :)

Birgitta Höglund's Mat  – (16 december 2009 11:13)  

Riktigt fint collage, Yasemin. Jag är en total nybörjare på det här med blogg och dator, så jag är glad att bara klara att lägga in bilderna rakt av.
Du är så duktig, ser fram emot kommande recept :)

Yasemin  – (16 december 2009 12:50)  

Kul att du gillar collaget. Jag har jobbat med grafisk formgivning i 10 år och tycker det är kul att jobba med layout. Alla har vi något vi är bra på ;)
Det jag uppskattar med din blogg är dina påhittiga recept, vilket säkert kan förklaras med din bakgrund och erfarenhet :)

Birgitta Höglund's Mat  – (16 december 2009 16:01)  

Tänkte väl att det var ett proffs bakom bilderna ;)
Det är samma här, för mig är det enkelt att hitta på ny mat hela tiden. Det bara kommer idéer farande.
Jag försöker hålla dem på en enkel nivå så att vem som helst ska klara av att laga dem. Finliret fick jag nog av under restaurangtiden.

Perfekta Prinsessan Pernilla  – (16 december 2009 18:29)  

jag tycker det var ett jättefint collage :) gillar också collage, man får en bra överblick på saker! ville mest säga att du har en fin blogg, och spännande recept!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP