Det där lilla extra



En kollega på jobbet undrade hur vi andra gör för att få till "det där lilla extra i köket".
Själv brukar jag försöka hålla rent, det är ju A och O. :) Men ack så svårt.
Jag brukar piffa upp med en fräsch blomma på bordet, citroner eller frukt i en skål, samt lite kryddor som sprider doft. Hur brukar ni göra?

I en Anna´s del av världen  – (16 december 2009 16:58)  

Hålla rent på diskbänken tycker jag är viktigt och att diska undan allt eftersom. Sen bara älskar jag känslan när man precis handlat hem mat och kylen är helt full, min sambo förstår inte mig men jag känner mig liksom "rik"... Vilken trevlig sida du har också!!! Ha en fortsatt bra eftermiddag! Kram Anna

Yasemin  – (16 december 2009 23:33)  

Jag förstår dig precis. Jag tycker det är bra att ha kylen full också, för då behöver man inte springa till affären hela tiden. Kram på dig med :)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP